Vyberte stránku

Náš realizační tým

Jak vzniklo Personal Portfolio

Při přípravě programu naší Manažerské akademie pro top management jsme společně s Katkou Decknerovou otevřely téma personálního managementu a hodnocení potenciálu lidí ve firmě. Katka nás díky tomu seznámila se svým originálním systémem mapování. Uplatnila ho, když přišla nově jako HR manažerka do jihočeské výrobní společnosti. Potřebovala se co nejrychleji zorientovat ve velkém počtu zaměstnanců ve firmě a zároveň chtěla navázat užší spolupráci s vedoucími.

Systém mě doslova nadchl svými možnostmi a jednoduchostí. Zároveň jsem viděla, jak snadno může personalista, vedoucí i ředitel získat přehled o svých lidech a systematicky pracovat na jejich rozvoji a vzdělávání. A to mě samozřejmě jako autorku vzdělávacích firemních programů zaujalo a princip jsem prodiskutovala s kolegy a následně v několika našich zákaznických firmách. Dostala jsem více než pozitivní zpětnou vazbu, a tak jsme se s kolegyní rozhodly, že systém ještě upravíme a rozšíříme tak, aby ho mohly využívat i další firmy. Katka dodala své zkušenosti z oblasti HR, já jsem dodala zkušenosti z oblasti metodiky a realizace projektů.

Personal Portfolio by mělo poskytnout nejen přehled o lidech ve firmě, ale také umožnit nebo usnadnit systematicky pracovat na jejich rozvoji a vzdělání. Proto jsou součástí systému Personal Portfolia materiály, šablony a návody, které a je možné obratem použít ve firmě třeba hned zítra. Vedle materiálů jsme připravili i cyklus školení, ve kterých se prolíná sdílení zkušeností, osvědčených postupů i práce se samotnými materiály a šablonami. Vše na konkrétních příkladech z praxe.

Do týmu jsme samozřejmě potřebovaly ještě zdatné IT specialisty. Věděly jsme, že pro začátek potřebujeme zkušeného člověka, který pracuje nebo pracoval ve větší firmě a dokáže si představit, jak má systém fungovat. Nejen technicky, ale i po stránce bezpečnosti dat. Měla jsem skvělou zkušenost s vedoucím IT naší zákaznické firmy, který se mnou u nich zaváděl projekt ve virtuální realitě a vždy měl chuť hledat nová a dobrá řešení. To, že ještě do projektu přivede svého syna, který je vývojářem softwarových řešení, byl bonus, se kterým jsme předem ani nepočítaly. Tým následně ještě doplnila koordinátorka našeho vzdělávacího centra. A tak jsme se pustili do práce a na konci listopadu 2020 již startovala do firem první demoverze.

Michaela Krausová

PS: Ještě jsem chtěla poznamenat, že firma, kde Katka použila program poprvé, ho využívá již 7 let a dokonce v něm pokračuje po jejím odchodu z firmy.

Michaela Krausová

Michaela Krausová

ředitelka jazz-com

Jednatelka Vzdělávacího a jazykového centra jazz-com, se specializací na programy firemního vzdělávání a zkušenostmi více než 20 let, autorka učebnic, zakladatelka konference Management, znalosti a práce, Manažerské akademie pro top management a pro střední management
Kateřina Decknerová

Kateřina Decknerová

Personální ředitelka ve firmě Servisbal Obaly, HR konzultantka, lektorka a koučka, 12 let ve vedení personálních oddělení jako HR manager a HR Director Europe se zkušenostmi řízení v krizi ve velkém výrobním závodě.
Jakub Tomeš

Jakub Tomeš

Student Inženýrské informatiky na Vysoké škole chemicko-technologické, člen týmu pro vývoj aplikací pro virtuální realitu a od roku 2018 vývojář webových, počítačových a mobilních softwarových řešení včetně výrobních i nevýrobních společností.
Martin Tomeš

Martin Tomeš

Head of IT Operation ve společnosti Essox CZ, s předchozími 11 lety zkušeností z velké výrobní společnosti jako ICT specialista a následně jako Head of Information Technology.
Petra Edrová

Petra Edrová

Koordinátorka Vzdělávacího a jazykového centra jazz-com, absolventka Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v oboru podnikání a cestovního ruchu s praxí v oblasti zákaznické podpory a koordinace firemních kurzů a školení.